۱۰ نکته مهم و کاربردی در مورد ویندوز ۸٫۱ ( بخش آخر )


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



 

make-internet-explorer-tile-open-on-the-desktop

مطابق آنچه که در ویندز ۸ هم وجود داشت این برنامه دارای ۲ رابط است که یکی روی دسکتاپ قرار دارد و دیگری در رابط Modern سیستم عامل قرار دارد که به صورت یک Tile است . اگر می خواهید که این برنامه را همیشه بر روی دسکتاپ خود باز کنید می توانید programs tab را باز کرده و تنظیمات را به Always in Internet Explorer on the desktop.” تغییر دهید . اما اگر این جستجو گر ، بروزر پیش فرض شما نیست شما نمی توانید این تنظیمات را تغییر دهید و این برنامه همیشه در دسکتاپ باز خواهد شد .

نکته ی دیگر در این باره مربوط به Snap است . در این نسخه از ویندوز Snap بسیار پیشرفته تر از آنچه در ویندوز ۸ بود ،  است .

windows-8.1-snap

 در واقع Snap یکی از مهمترین قسمت های استفاده از اپلیکیشن های مربوط به این سیستم عامل است . شما می توانید با بردن موس به گوشه ی بالا سمت چپ روی اپلیکیشن های مورد نظر خود کلیک کرده و آنها را مرتب کنید . همچنین امکان تغییر سایز آنها هم وجود دارد که بسته به رزولوشن سیستم خود می توانید انها را بزرگ یا کوچک کنید . از آنجایی که Snap در این سیستم عامل بسیار پیشرفته تر از سیستم عامل ۸ است امکانات بیشتری دارد و شما راحت تر می توانید از آن استفاده کنید .

آخرین نکته هم در این زمینه مربوط به Administrative Tools است که در این ویندوز به طور پیش فرض مخفی است .

windows-8

System Tools  هم در این فولدر قرار دارد و برنامه هایی مثل Task Scheduler ، Event Viewer ،  Services و Computer Management هم همگی مخفی هستند و شما نمی توانید آنها را در لیست اپلیکیشن های خود پیدا کنید یا با جستجوی نام آنها در برنامه های نصب شده نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید . اما راه حل دسترسی به  آنها این است که به صفحه ی شروع رفته و کلید ویندوز را به همراه C بزنید و سپس Tiles را انتخاب کنید . بعد از آن باید Show administrative tools option را فعال کنید . این حالت تمام اپلیکیشن ها را نشان داده و در جستجو های شما هم نام آن اپلیکیشن ها قابل رویت خواهند بود .

 




:: موضوعات مرتبط: ویندوز 8 و 8.1 , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com